چگونگی هدفگذاری در کسبوکارهای اینترنتی
تا به حال، بسیاری از کسبوکارها مطمئن بودهاند اگر هدف گذاری صحیحی برای فعالیتهای خود اتخاذ کنند، در دستیابی به آنها بسیار موفقتر خواهند بود. اما چگونه باید اهدافی انتخاب کرد که واقعا بتوان به آن رسید؟ یا اهداف فازی هستند؟ چگونه در راستای اهداف خود حرکت کنیم؟ این سوالات به خصوص در کسب وکارهای اینترنتی بسیار مطرح هستند.
اگر شما هم این سوالات را در ذهن دارید، بدانید که تنها نیستید. تنها یک سوم از مدیران ارشد میتوانند هدف گذاری و اهداف خود را به درستی انتخاب و اولویتبندی کنند.
یک نظریهی کامل در رابطه با هدف گذاری وجود دارد، به نام اهداف SMART که در ادامه بیشتر در مورد آنها میخوانید. اهداف SMART به کسب وکارهای اینترنتی کمک خواهند کرد، بهتر هدفگذاری کنند و کارایی بیشتری داشته باشند.